20 Aralık 2009 Pazar

Kısa Kısa


-- Avatar filmini izledim 3D olarak. İlk defa bir 3D film izledim. Artık normal bir filmden ne kadar zevk alırım bilmiyorum. Kısaca adamlar yapmış abi. Filme daha detaylı değineceğim inşallah.

-- Galatasaray - Gençbirliği maçı bir defa daha gösterdi ki atamayana atarlar. Kahe'nin aklı neredeydi merak ettim. Yalnız Galatasaray'ın bu ofsayt taktiği yüzünden maçın hakemleri haksız yere çok küfür yer.

-- Kar ha geldi ha gelecek derken yağmadı bir türlü. Nerede o eski kışlar?

-- Liderlik stresimidir bilemiyorum ama Kayseri kazanabileceği bir maçı atacağı pozisyonlar da bulmasına rağmen kazanamadı. İnşallah hep tepelerde olurlarda zirve mücadelesi güzel olur.

-- Baasketbol takımımız Erdemir deplasmanından galibiyet ile dönüyor. Spn periyotta maçı almışız. Naklen yayın olsaydı keşke de Chatman'in performansını izleyebilseydik.
28 sayı, 7 ribaunt, 7 asist. Maddi sorunlara rağmen göstermiş olduğu performans ile bana göre yaptığı katkı ile ligin açık ara en iyi guardı. Bu adamı kaçırmasak keşke.
Maddi sorunlara rağmen yapılabilen yeni transfer de hayırlı olsun. Parayı nereden bulduk merak ettim.

-- Ekleme : Kahe'ye laf ederken Eskişehir - Diyarbakır maçını ve kaçırılan golleri unutmuşum. Youla'ya da bir selam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder